Nuffnang dan Aku


Aku mula pasang nuffnang di blog pada 5 Julai 2009. Tapi bukan di sini la. Di sinun (blog lama). Kiranya, tolak tambah darab bahagi dah lebih 1 tahun 4 bulan aku bersama dengan nuffnang. Sebelum ni status aku di nuffnang- glitterati. Tapi disebabkan dah lama aku privatekan blog sinun dan tak berupdate. Status aku dah bertukar jadi ordinary. Isk! Isk!



Moral of the story-
1. Nak iklan masuk jangan private blog. yelahh... camne org nak tengok iklan tu kalau dah x leh bukak blog.
2. Rajinkan update blog. Inilah punca blog aku bersawang sebenarnya. Sejak aku masuk kampus balik, masa bersama dengan blog dah tak banyak. Sekejap2 je boleh masuk.
3. Rajinkan buat blogwalking. Barulah ada hubungan 2 hala. i baca blog u, u baca blog i ok! hehe... yang ni aku tak dapat nak buat sebelum ni. Pendek kata, aku bercuti terus dari dunia blogging sebelum ni. Sekarang ni baru hidup balik. Baru tersedar dari lena yang panjang...gituh! huhu..

Bulan 5 lepas, aku dapat cek pertama dari nuffnang. Tak banyak pun tapi aku bersyukur dengan amaun yang aku dapat tu. huhu.. Sampai hari ini aku tak masukkan lagi dalam bank. Haha.. nanti bila dah rasa-rasa nak guna baru aku pergi bank. Biasalah.. cek pertama. Kenangan tuuu...


Kesimpulannya: Setelah 1 tahun 4 bulan, jumlah yang aku dapat:

1st cek [ RM101.12] + 2nd cek (akan datang) [ RM 72.68].

Tadi aku dah cash out duit nuff tu. Ingat nak tunggu sampai seratus tapi biarlah... malas nak simpan lama2 kt situ. Baik pergi simpan kt bank. weeeeeii.. (^_^)



 Alahai.. back to zero now. Sesuai sangatlah dengan keadaan blog sekarang ni. Tapi aku suka. I'm totally feeling fresh. Writing with new spirit, new style and new readers.. i guess. Thanks pada yang sudi membaca blog aku. Tak kiralah dulu, kini dan selamanya. Nanti aku nak pergi cari diorang balik. Berjejak kasihan pulak kt sini..

Lagi sekali nak ucap... terima kasih nuffnang. terima kasih semua.. (^_^)

Comments

mie said…
rajin cash..
banyak untung la ni..
heheee
.::Gee::. said…
bestnya!.. bersawang pun dpt cek uhuk!
dah penah cash out....bestnya...

Popular posts from this blog

Drama Luth Mahfuz

Filem Trauma

My DIY: Ddakji