Ahlan Wasahlan 2011

Hari ni masuk tahun baru 2011. Serius aku rasa macam biasa je hari ni.
Tiap-tiap tahun sambutan tahun baru dipenuhi dengan konsert, acara nyanyi-nyanyi pastu ada bunga api. Sangat klise kan. huhu...

Tahun 2011 aku akan mula sibuk dengan research aku. Still thinking about it. Sebenarnya aku masih belum ada idea nak buat apa. So, azam aku hari ni sempena tahun baru ni, aku nak cari cepat2 tajuk untuk research aku dan mulakan kajian aku sebaik mungkin. Wahh.. macam hebat je bunyinya. hehehe...

To all............ happy new year.
Tak guna berazam kalau tak berusaha untuk mencapainya
Tak perlu list azam banyak-banyak kalau yang dulu pun masih belum dibuat


p/s: salam takziah buat keluarga Faizal Yusof. Aku dapat tahu mengenai kematian Faizal Yusof bila ramai artis update news ni kt twitter masing2. Sangat terkejut. Aku suka tengok lakonan dia dalam Adamaya. Sangat menjadi. Al-Fatihah........

Comments

Popular posts from this blog

Drama Luth Mahfuz

Filem Trauma

My DIY: Ddakji