Novel YOYO The Series

Aku mencari siri novel ini.
YOYO and The Gang. Kisah pasangan kembar Yonna dan Yonni dan kawan-kawan mereka.
Aku dah baca siri pertama dan keempat. Rasa tak lengkap pula kalau tak dapat baca siri yang kedua dan ketiga.  Tapi susah betul nak cari novel ini. Tahulah..ini novel lama. Tapi takkan takde kedai buku yang jual kot. Aku cari dekat library pun takde. Aku ini bukannya kaki novel tapi novel YOYO ni je yang aku betul-betul teringin nak baca. Sewaktu aku men'google' tentang siri novel ini, aku terjumpa berita tentang penulis novel ini, Liana Afiera Malik dah meninggal dunia.
Al-Fatihah...
Terkejut juga bila dapat tahu news ni. Semoga rohnya dicucuri rahmat.

p/s: Agaknya kalau novel ini dijadikan siri filem, siapa yang akan jadi pasangan kembar ni? Macam menarik jugak kalau jadi filem ni. ^_^


-tetiba aku rasa tulisan entri ni terlalu skema. puapuapuapua.... 

Comments

Popular posts from this blog

Drama Luth Mahfuz

Filem Trauma

My DIY: Ddakji