Mau tengok ini dan ini

Aku kembali...
Mentang-mentang cuti sem dah start kan. 24 jam duk ngadap blog. Kalau dulu... nak bukak blogger pun tak sempat. Apatah lagi nak berupdate. Sebab tu kot tempat lama aku dah hilang seri.

Sebenarnya aku dah lama plan nak tengok ini


Sebab aku memang baca dan follow cerita ini dari siri yang pertama lagi. Ingat nak pergi tengok ngan kawan, tapi kawan aku dah tengok. Uhuk! Takpelah.. aku tunggu adik aku beli dvd cerita ni. Sebab dia memang rajin beli. Baikkan kakak sorang ni. Tunggu adik beli bukannya nak beli sendiri. Hehehe...

Lepas tu aku cadang nak tengok cerita ni... Trailer ada kt bawah ni.. Kawan aku kata best.





Macam best plak tengok cerita2 fairytales ni.. Sekali sekala apa salah kann..
Ada sape2 yang dah tengok? Komen anda?


gambar: diambil dari google. Terima kasih Mr Google. (^_^)

Comments

mie said…
dua2 ge dh tgk..
heeheee
Rina Rossoneri said…
waaaa nak tgk harry potter n rapunzel gak..ngangkung best,masuk sekali dlm senarai okey..

Popular posts from this blog

Drama Luth Mahfuz

Filem Trauma

My DIY: Ddakji