Anugerah Lemau 2010

Aku cuba nak tengok anugerah skrin tadi. tapi maaf cakap tak terdaya aku nak tengok. Tiap-tiap tahun aku perasan satu benda pasal Anugerah Skrin ni. Lemau semacam. Dari segi pengacara, persembahan, penonton. Aduii..

Sedikit ulasan aku pasal anugerah ni:
*awal n vee nampak macam takde 'kimia'. nervous kot. banyak bergantung pada skrip. N awal.. lawak x menjadi. pegi mengacara fuhh je lah. lagi sesuai kot.

*ramai artis pompuan yg seksi td. seksa aku tengok. baek punyer dato' aziz sattar komen. sound direct secara berlawak atas stage.

*persembahan x ceria. lagu2 sumer bosan. hambar je.. yang nyanyi ramai2 tu sape? sumbang je dengar. naseb baik ada faizal tahir last skali. tapi lagu dia nyanyi plak x best. sabarrr je lah.

*yang ni aku noticed dari dulu lagi. penonton dalam dewan malas nak tepuk tangan. macam takde semangat je. slow je... tepukla kuat-kuat sket. bagi respon sket kt pengacara tu baru lah bertambah semangat diorang.

tu je lahh.. malas nak komen banyak2. rancangan pun dah habis. tahniah kepada pemenang.

Comments

Popular posts from this blog

Drama Luth Mahfuz

Filem Trauma

My DIY: Ddakji