Bila bertemu kawan lama

I never feel awkward with them. Whenever, wherever i meet them, there will always be a moment of full of laughters.


lama rasa blog ni tak berupdate. rasa bersalah pun ada. tapi nak buat macam mana. terpaksa kutinggalkan sekejap. tapi hari ni aku nak cerita kt sini pasal small gathering siang tadi. 

Finally, after 1 year, aku dapat jumpa balik kawan-kawan lama aku. Plus, geng2 sekolah lama dulu yang dah lama giler tak jumpa. dah bertahun-tahun rasanya. 6 tahun dah kot tak jumpa. tapi semuanya masih macam dulu gak. tingtong je blaka. wakakkaa....Bila jumpa je, mesti duk gelak non stop. 

Tapi bila dengan geng2 budak laki, semua duk sipu2 je. hahaha... don't know why, everybody seems sheepishly shy with each other. sometimes i just want to have a real friendly chit chat with them but then later on it will turn out to be just like a Q&A session. hahahha... 

Bila dah jumpa ngan kawan-kawan lama, banyak la dapat tahu berita-berita terbaru pasal kawan2 lama yang lain. fuhhh... ada tu jadi model, ada yg jadi pelakon. adoii..tak sangka ada gak kawan aku dulu jadi artis. terkejut beb bila dapat tahu sorang member aku dah kahwin. ada tu dah ada anak sorang. serius. tiba-tiba rasa diri ni dah tua. wakakkaa... walaupun sebenarnya masih muda lagi tau. hehehe... 

Apa-apa pun.. this small gathering was fun. =D


p/s: nak upload gambar tapi geng2 aku tak kasi. nak low profile katanya... =p 
  

Comments

Popular posts from this blog

Drama Luth Mahfuz

Filem Trauma

My DIY: Ddakji