Team Malaysia Menang. Selamat Bercuti esok!!!

Tahniah MALAYSIA!!!

aku rasa sekarang ni satu malaysia sedang dilanda demam bola. bangga aku tengok team Malaysia lawan team Indonesia waktu final piala AFF suzuki 2010. Serius memang happening. aku ni yg tak minat sangat tengok bola sanggup duk depan tv sebab nak sokong team Malaysia. memang berbaloi-baloi.

khairul fahmi memang man of the match. safee sali pun sama. pendek kata semua player Malaysia la. termasuklah jurulatih k.rajagopal. korang semua terbaik ahh.. nampaknya laser indonesia tak begitu kuat. kehabisan bateri kot. huhuhu...

ni aku letak dua video yg aku jumpa.




best giler tengok khairul fahmi dapat tangkap bola tu. terdiam jap penyokong indonesia.

yg ni plak si khairul fahmi kena serangan laser. kalau kt tempat kita, kemain diorg mengadu. aku tengok pemain malaysia rilex je..




apa pun tahniah malaysia. kerana diorang menang kita dapat cuti esok. YEAHHHH!!!

Comments

Popular posts from this blog

Drama Luth Mahfuz

Filem Trauma

My DIY: Ddakji