Tell Me Goodbye...2010

hari ni dah masuk 31 disember 2010. aku terasa aku perlu update blog hari ni. aku rasa semua orang punya 1001 cerita untuk tahun 2010 ni.
ada pahit ada manis ada masam..
aku? hmmm...
awal tahun aku mengaktifkan diri dalam dunia blogging. bulan 1 aku start kenal gengblogger. masa tu jugak aku start gila kejar trafik. hari-hari aku update. semuanya sebab aku nak naikkan trafik blog aku. berjam-jam aku duk ngadap komputer. tu lah rutin aku hari-hari.

kemudian bermula fasa baru, aku kembali menjadi seorang pelajar. start balik duk asrama. pergi kelas balik dari kelas...go on and go on...bla bla bla.............

bulan april lepas aku dapat seorang lagi anak saudara. kali ni perempuan lak. sangat comel itu budak.. hehehe... sekarang anak sedara yg dua orang tu dah ada sepupu. nanti leh tengok tiga orang anak sedara aku ni duk main sama-sama. eiiii.. comel!

what else happened in 2010? yang lain-lain tu biarlah aku simpan sorang je. hehhe... nanti dah dekat2 nak masuk 2011 aku update lagi kalau aku rasa nak tambah. okidoki.
sayonara 2010....
ahlan wasahlan 2011...

Comments

Rina Rossoneri said…
selamat tahun baru juga..
mmg xada apa yg menarik pon sambutan2 ni semua..ehehhe

Popular posts from this blog

Drama Luth Mahfuz

Filem Trauma

My DIY: Ddakji