I miss Dumber Daesung!

Siapa yang pernah tengok Family Outing pasti kenal daesung kan? Siapa yang minat k-pop dan peminat kumpulan Bigbang obviously pasti kenal Daesung. Tapi ini aku nak cerita pasal Daesung dalam Family Outing. Bermula dari dialah aku kenal dengan k-pop. Kalau tidak sebelum ni aku memang malas nak ambil tahu pasal dunia k-pop.

Thanks to my friend, dialah yg ajak aku tengok Family Outing ni. Bagi yang tak tau, Family Outing is one of variety shows yang ada kt Korea. Memang famous la kt sana. Semua sekali ada 85 episod. Sayangnya rancangan ni dah tak de dah. Masa mula-mula aku tengok Family Outing, serious sorang pun aku tak kenal. Mati-mati aku ingatkan semua yang ada dalam family tu comedian. Tak sangka plak diorang tu top stars kat sana.

Tak tau dah berapa kali aku duk ulang tengok cerita Family Outing ni. Setiap kali aku tengok balik, pasti aku duk gelak2 punya walaupun aku dah tau apa yg berlaku. Dumb and Dumber brothers yang paling aku suka. Bila dua orang ni bergabung memang meletup. Ade je lawak yang diorang buat. Maknae Daesung dalam Family ni memang adorable la. Cute maknae. hehe... Sebab dia lah aku jadi minat ngan group bigbang.

Some funny moments with Daesung in Family Outing....










Ni lah starting untuk Dumb & Dumber. hahaha.... sengal tul diorang time ni.






wahh..rindu ngan Family Outing. Chemistry diorang memang menjadi. Macam real family je tengok diorang.

Comments

Gen said…
tak de can nak tengok semua episod..
tapi paling suka tengok episod TOP jadi guest.. :)

Popular posts from this blog

Drama Luth Mahfuz

Filem Trauma

My DIY: Ddakji