Selamat tinggal

Hari ni last day aku kt bilik sewa ni. Setahun aku duk menyewa kt sini. Satu tahun yang aku rasa macam kosong. Hmm... bukanlah maksud aku bilik aku tu kosong takde benda pun. Tapi macam takde pengisisan yang bermakna. Walaupun aku nampak happy dari luar tapi tidak sebenarnya.Tak paham? Takpe. Biar aku yang pahamkan. Aku sayang nak tingggalkan tempat ni. Aku suka keadaan sekitarnya. Damai je rasa. Tapi aku dah nekad. Hidup kita ni perlu ada perubahan. Barulah ada dinamik. Tak statik je.

Semalam aku pergi melawat tempat tinggal baru aku. Suasana pun not bad gak la. Bilik baru aku tu pun ok. So, it's time for me to move on. And so do you... hahahaha...

For one year i live here, i have one bestest friend who always stay with me. And now she is no longer here, i am starting to feel lonely :(

Huhu... bye bye. I'll write new post in my new room later....

Comments

Popular posts from this blog

Drama Luth Mahfuz

Filem Trauma

My DIY: Ddakji