Dalam dilema

23-24 Jan- Cuti Chinese New Year.
Aku plan tak nak balik time tu. Sebab nak bercuti 28-29 Jan. Tapi tetibe dapat berita yg ada majlis cukur jambul kt rumah untuk baby Shahira. (Oh ye... that's my new niece yang baru lahir minggu lepas) My kak ipar bercadang nak berpantang di rumah so..alang2 tu..terus la buat majlis cukur jambul kt situ.

Dah..mak bagi pesanan macam tu...takkan aku tak nak balik kan.
Now the problem is...aku takde tiket lagi. Dan aku tak boleh nak cuti lama-lama. Dalam dilema sebab aku dah plan baik punya nak cuti 28-29hb kt rumah, nasib baik aku tak beli tiket lagi. kalau tak..habis melayang RM120. mahal wo tiket sekarang. tiket bas je pun. -_-"

Aku tak boleh nak stay kt rumah sampai 29hb. Mati aku kalau cuti lama-lama. Terus kerja tak jalan. Yang susahnya nanti, aku jugak. bukan orang lain. So nak tak nak...aku terpaksa korbankan cuti 29hb dan balik masa Chinese New Year nanti.

Ohhh...nasib badan.. terpaksalah...sebab aku nak jadi anak yg baik. heeeee... ^_^

lame entry? naaaa......

p/s: tak sabar nak jumpa my nieces

Comments

Popular posts from this blog

Drama Luth Mahfuz

Filem Trauma

My DIY: Ddakji