YouCam + Baucer RM200

Miahahhahaa...
sorry. pepagi ahad ni tetibe rasa nak main webcam. dah setahun aku beli laptop ni. tapi tak pernah sekalipun aku on webcam ni. tak pandai sebenarnya. huhu... sampai aku ingatkan camera ni memang tak berfungsi pun. sehinggalah laptop aku rosak hari tu, dan aku hantar pergi kedai. dan tukang baiki tu dah format segala pastu masukkan application youcam ni. hahaha....
hari ni baru aku nak try. bagus tak. time duk main2 ngan anak sedara aku ari tu tak de plak nak try bukak cam ni. kan dah rugi....


heh heh.... saje je nak tunjuk baucer ni. ada masa dua bulan lagi sebelum baucer ni expired. tak de idea nak beli buku ape lagi.


semalam aku tengok ada member aku upload gambar buku yang dia beli guna baucer ni. dia beli novel. 4 novel. terbaikk ahh... dapat baucer beli novel. aku? masih tak de idea nak beli ape. nak beli buku ilmiah, memang bukan style aku. nak beli novel...lagi lah bukan style aku. aku pinjam kt library je kalau nak baca novel. nak beli jurnal? heh...giler? tak kuasa deh.... konklusinya.... simpan dulu. use it wisely! pergi survey dulu. but make sure use it before 31 march. kalau tak... rugi rm200. Don't worry kpt. saya takkan jual baucer ni.

Comments

Popular posts from this blog

Drama Luth Mahfuz

Filem Trauma

My DIY: Ddakji