20 May 2014

Panggilan Hangit: Baju Raya Oren

Tau apa itu Panggilan Hangit? Kalau selalu dengar HotFM mesti tau...
Aku jarang dengar HotFM, tapi tau jugak la pasal Panggilan Hangit. Ada yang aku rasa kelakar, tapi banyaknye aku rasa tak kelakar pun. Tapi penyampai radio tu yang terlebih2 gelak. 

Tapi... yang ni aku rasa kelakar giler. Panggilan Hangit ni dah lama sebenarnya. Yang tahun 2012. Tapi baru2 ni je aku dengar. Kisah Baju Raya Oren. Seluar oren tu konon kononnya terpotong pendek dek kecuaian tukang jahit. Punyalah selamba dan sportingnya Encik Azaman ni.. dia langsung tak marah. Bila Faizal Ismail cakap.."abang ni ketawa je baguslah abang ni tak marah" Dia boleh kata.. "nak marah buat ape...korang dah terpotong pendek" Hahahhaha..


The best part of this Panggilan Hangit is his magical laugh... hahahhahahha.. dengarlah sendiri 



No comments: