06 June 2014

Saya nak Lipstik Mary Kay


Tertarik nak join GA ni sebab lipstik tu. Haha... give me that! Ok....kena sabar lepas 15 Jun baru boleh tau sape menang. Tapi tengok kt syarat nak menang..alamak. susah la plak. Tengok hadiah lain..hmm.. ok lah. I join jugak. Never give up! Untung nasib cabutan bertuah, dapat topup pun dah bersyukur dah. Nasib baik tuan punya GA dah lanjutkan tempoh GA ni. So, sape2 yang belum join tu, boleh la ke SINI
TQ!

2 comments:

Mia Liana said...

good luck ya..

#terima kasih sudi join... blog ini tersenarai di http://www.mialiana.com/2014/06/senarai-url-blog-5.html

Cikgu Norazimah said...

Singgah dari segmen yang sama ;)

http://www.cekgunorazimah.com/2014/05/saya-nak-lipstik-marykay.html