Switch Alpha 12

Assalamualaikum....

Bagi salam dulu sebab lama tak menjenguk blog ni. Penuh bersawang dah aku tengok. Dah tiba masa untuk cuci sikit tempat ni dengan entri baru. Mood nak berblog jadi takde sejak laptop buat perangai. Nak kena format bagai.

Jadi, aku pun aim nak beli laptop baru. Lama duk survey, 3-4 bulan duk pikir, kumpul duit, buat kerja OT bagai, kira kira bajet semua. Finally, aku pergi kedai terus angkut satu.



Acer Switch Alpha 12. Kalau ikutkan nak lari daripada brand Acer. Tapi kat kedai tu tak banyak choice. Dan laptop ni je yg paling hampir dengan ciri-ciri laptop yang aku nak, so aku ambil yang ni. 





Laptop ni kecil (12 inci), 2-in-1 style dan paling penting harga under rm3k. Keyboard is detachable. senang kerja. kalau nak pakai tablet mode, cabut je keyboard tu. boleh layan Running Man.

So far, aku puas hati dengan pilihan laptop aku ni. Memadai dengan apa yang aku nak buat dengan laptop ni. Yang penting, ada rasa satu kepuasan bila kita dapat beli sesuatu yang diidamkan dengan hasil penat lelah kerja kita selama ni. Ni la letaknya duit hasil aku duk buat kerja OT selama 2-3 bulan ni. Terus sayang nak peluk peluk laptop ni. Hahaha...

oklah. see u soon. nak pergi blogwalking jap. lama dah tak buat aktiviti ni.


Comments

Popular posts from this blog

Drama Luth Mahfuz

Filem Trauma

My DIY: Ddakji