Lazada Online Revolution Blogger Contest

Hi all...
Bersempena dengan Lazada Online Revolution Sales, Lazada sekali lagi menganjurkan contest untuk bloggers. Yeahh!!! Lazada is awesome!



-Lazada Online Revolution Blogger Contest-


  • Contest ini bermula dari 1 November 2017 sehingga 14 Disember 2017.
  • Nak join contest, blogger perlu menjawab soalan-soalan mudah dan membuat entri di dalam blog masing-masing berkenaan contest ini.
  • Blogger perlu nyatakan dalam entri berkenaan mengenai Lazada Online Revolution Sales.

Soalan:

1) Do you remember the first product that you ever purchased online? What was it and how was your experience?

Pengalaman saya membeli produk secara online bermula pada 21 November 2015. Produk pertama yang saya beli secara online adalah LCD Digital Upper Arm Blood Pressure and Heart Beat Automatic Monitor. Produk kedua pula adalah Elizabeth Arden Eight Hour Cream Lip Protectant Stick SPF 15 . Kedua-duanya saya order pada hari yang sama. Cara untuk membeli di Lazada sangat mudah.  Lazada - website yang mesra pengguna. Jadi, saya tiada masalah langsung dan dapat membuat tempahan dengan lancar. Harganya pun berpatutan. Pengalaman pertama yang memuaskan dan membuatkan saya memang tak serik untuk terus membeli di Lazada. 


2) Which types of products would you prefer buying online?
Saya gemar untuk beli gadget seperti power bank, external hard disk. Saya juga suka membeli beg secara online. Dompet, beg galas, dan beg tangan antara contoh barang yang pernah dibeli secara online. 


3) What do you love about online shopping?
Saya suka membeli secara online kerana senang untuk buat bayaran. Tak perlu nak keluar rumah, tak perlu nak pergi ke mesin atm. Ada beberapa pilihan seperti online banking, credit/ debit card ataupun paypal. Memang senang. Semua di hujung jari. 

Sebab kedua adalah barang yang dibeli terus sampai ke tempat kita. Contohnya, apabila kita beli barang yang bersaiz besar, pembelian secara online akan memudahkan urusan kita. Tak perlu nak angkut barang dari kedai ke rumah, kita boleh menunggu di rumah sahaja. 


4) Which products did you buy or are you planning to buy on Lazada during the Online Revolution Sales?

Saya merancang untuk membeli jam tangan Casio Ladies LTP-V300L-2AV Analog Watch - Multi Hand Water Resistant. Dah lama letak dalam cart. Menunggu masa 11 November untuk proceed to checkout. Moga-moga ada diskaun dan boleh dapat harga yang lebih murah.



Kepada semua, save the date!!! 11/11-12/12 Online Revolution. 
Lazada Online Revolution Sales akan bermula dari 11 November 2017 sehingga 12 Disember 2017. Rebutlah peluang keemasan sepanjang satu bulan ini dengan pelbagai tawaran menarik yang ekslusif hanya di Lazada. Pelbagai item boleh didapati di Lazada dengan harga yang lebih murah daripada biasa. 














Comments

Popular posts from this blog

Drama Luth Mahfuz

Filem Trauma

My DIY: Ddakji