Pelaburan ASB secara online



Tahukah anda yang kita dah boleh melabur duit dalam ASB secara atas talian/online?  Ya, aku baru tahu pasal benda ni. Selama ini aku memang jadikan satu amalan lepas dapat gaji je, aku akan simpan sedikit wang gaji aku di dalam ASB. Setiap awal bulan, aku akan pergi pejabat Pos ataupun Maybank untuk simpan duit di ASB. Sampaikan naik segan pulak rasanya aku dengan staff dekat sana.

Sekarang, bila dah tahu boleh melabur through online je, memang senang la kan.. 


  • Pergi ke portal rasmi myASNB: https://www.myasnb.com.my
  • Pastikan no telefon dengan ASNB telah dikemaskini
  • Buat pendaftaran di myASNB. Dapatkan ID dan Password. 
  • Dah dapat ID dan password, dah boleh mulakan pelaburan secara online. 
Nak tahu lebih lanjut, ada masa lebih, boleh tonton video di bawah.


Aku dah try. Memang senang. Alhamdulillah. Tak perlu lagi ke pejabat pos isi borang biru bagai. 

Comments

Popular posts from this blog

Drama Luth Mahfuz

Filem Trauma

My DIY: Ddakji